mandag den 10. september 2012

AAAAAAAAAAV!!!!!! Men jeg gjorde det :D

Idag, mandag den 10/9-12 dagen efter det første af de to løb, har jeg dyb krise. En krise der går ud på flere ting.. 1: AAAAAAAAAAAAAV, min stakkels krop.. Jeg har så forbandet ondt i ryg, knæ, lår og mavemuskler. :D Det er hvad det er.. Det kan jeg godt overleve..
2: Mit andet dillemma går ud på hvorvidt jeg skal løbe løbet i Gedser på søndag, igår løb  jeg på flad terran og stortset kun på astfalt. I Gedser er der (efter hvad jeg har hørt) 5 forskellige underlag, og det skulle gå meget op og ned, jeg overvejer hvorvidt min krop synes det er en god ide..??

Men tilbage til igår, Powerade løbet i København (Copenhagen half marathon)  Min officielle løbe tid blev 2:27:40.. MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN!!!!!
Min uofficielle tid ville være ca 20 min mindre da jeg var plaget af uheld.. 1: Jeg er ved at få krampe i benet, og en falckmand vil hive mig helt ud af løbet, vi får lavet et kompromis så jeg får massage og varmecreme på mit ben. (10 min) 2: Jeg fik 4 vabler under foden (i svangen) så ved hver vandpost måtte jeg have sko og strømper af, smørre vaseline på og så tage sko og strømper på igen. 3: Jeg fik AKUT dårlig mave og måtte på toilet :/ (ja det er pisse pinligt at skrive.. men har lovet at skrive op og nedture ;)  )
Af  skader/smerter har jeg nu, 4 vabler under foden, jeg er hævet i lænden, mine knæ er ømme, mine lår brænder pg mine mavemuskler gør ondt. MEN igen.. Jeg ved det gør godt i sidste ende.. Ja jeg er øm og pulret nu, men om nogle dage er jeg oppe og køre igen.

Jeg er dog blevet alvorligt bange for, om jeg bliver nød til endeligt at aflive min drøm om et marathon. På vej til mål var mine ben så PISSE tunge så jeg havde lyst til at kravle i mål. Og sådan som jeg har det i kroppen idag, frygter jeg for hvordan det er hvis jeg løber den dobbelte distance.
Nogle af jer, der har løbet en fukd marathon? Hvad er jeres erfaringer? Eller hvad med en halvmarathon? Hvordan havde i det dagen efter?

Til vi læses igen :)
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar