lørdag den 1. september 2012

Billeder af mig fra træning


Her står jeg i haven, og nej jeg træner IKKE rigtigt på dette billede, men er taget til inspiration. Havde dog lige været til en times Kettlecross forinden billedet blev taget.



Her med "små" håndvægte, igen til inspiration, men også for i kan danne jer et billede af hvordan min krop ser ud på nuværede tidspunkt.



Det er en Kettlebell for dem af jer der ikke vidste hvordan sådan en bandit ser ud :)
Den er blevet min nye bedste ven. Jeg ELSKER at træne med dem, det er hårdt som bare fanden, men så fedt bagefter. Der er så mange fede trænings øvelser med sådan en.

Der vil komme billeder af mine yndlings øvelser på et tidspunkt, dog med ting fra hjemmet eller naturen, så alle kan være med, da det ikke er alle der har vægtstænger eller kettlebells i hjemmet.

 
Her er jeg så med min bedste ven, den famøse kettlebell, den jeg pt træner med vejer 8 kg som det også fremgår på billedet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar