fredag den 7. september 2012

En virkelig dårlig dag..

Igår torsdag d. 6/9-12 var en sindsyg dårlig dag. Jeg havde så voldsomt lyst til slik, chips og kage. Jeg GAD IKKE NOGET MOTION!!!! Men eftersom jeg skal løbe halvmarathon på søndag havde jeg ikke noget valg, jeg slæbte mig igennem 9 km på 1 time..
Hvad angår sukkertrængen, så kunne jeg SLET ikke styre det igår, så jeg spiste 4 ferrero rocher og en lille portion nachos med ost og salsa. Jeg havde og har stadig vildt dårlig samvittighed.. Men jeg er stadig bare et menneske og ingen af os er perfekte, og selvfølgelig skal der være plads til lidt hygge engang imellem, men for mig burde det ikke være en mulighed lige nu, da jeg som de fleste af jer ved, har et væddemål at vinde over min daddy.
Så skulle i falde i en enkelt gang, så tag det roligt, det er ike jordens undergang, dog heller ikke det bedste for ens dårlige samvittighed ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar