søndag den 16. september 2012

Hell Yearh!!!

JEG GJORDE DET SKU!!!!!!!!!!

Jeg skulle igår, søndag den 16/9-12 løbe mit andet halv marathon på 7 dage.. Jeg kom igennem løbet bevares. Men efter 3 km gav min krop op, så skulle løbe resten af turen på hjernen, hvilket er ENORMT langt når man ikke kan finde motivationen. Jeg var så sikker på at jeg IKKE ville komme igennem igår. Men jeg græd mig igennem, jeg ringede til mig mor og græd som pisket ned i telefonen som iøvrigt ikke er vandtæt.. ;) Jeg skældte ud over det lorteløb og at jeg troede jeg var den sidste løber.
Men jeg var ikke den sidste, det troede jeg bare. Deres "falckmænd" var underligt placeret på ruten uden så meget som et plaster, så jeg kunne ikke se hvad de skulle lave der.???
Det var en mega lækker rute, dog med mange forskellige underlag (altså det du løber på) vi løb på asfalt, sand, grus, græs, sten, noget brosten lignende noget. Det er hårdt for både krop og sjæl at skulle omstille sig hele tiden. Desværre var organisationen omkring løbet rigtig svag og måske egentlig manglende.. Der var ikke styr på meget, tidstageren manglede og de blev meget forsinket.

Men alt i alt et super løb, kom igennem og er glad og stolt.. tiden blev 2:32.. Så der er GOD plads til forbedring.. :D

Nu skal eg finde ud af med mig selv og min krop om MARATHON skal være mit næste projekt..

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar