søndag den 2. september 2012

Inspiration til øvelser du kan lave hjemme.

Da de fleste af os her en hektisk hverdag, hvor vi måske ikke lige kommer op og træne så meget vi gerne vil, kommer her en række forslag til øvelser du kan lave i hjemmet for at stramme op.. ;)



Disse billeder er taget søndag den 2-9-12, her kan i se hvordan jeg og min krop ser ud, så har i en ide om hvad jeg skal igennem og hvor langt jeg har igen.
 
Squad:

 
Ved ikke hvad denne øvelse hedder, men den er meget effiktiv for maven:
 
 
Dips:
 


 
Ja min mave på det sidste billede er ikke så stram som den burde, men skammer mig ikke(så meget), tværtimod - for jeg ved at jeg tager kampen op. Selvfølgelig vil jeg da helst være en lille tynd sylfide, men sådan er verden ikke og så må jeg jo tage skæbnen i egen hånd.

                                                                  Lunges:


Lunges er en teknisk svær men meget effiktiv øvelse.

                                                                      Planke og side planke: (holdes gerne et minut hvert sted)



                                                              Step:



Variationen, løft benet op  til vandret.
De fleste af os har en trappe, eller en skammel der kan bruges til step, så sæt en god og gerne lidt lang sang på og step away..

Det var lidt inspiration til at stramme op i hjemmet, håber i kan bruge det og få gavn af det som jeg har.
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar