torsdag den 20. september 2012

Mine mål for uge 38

Så fandt jeg ENDELIG tid til at få målt mig igen..

I sidste uge så det således ud:


Talje: 78
Arm: 30
Navle: 83
Hofte: 93
Lår: 61,5


I Denne uge ser det sådan her ud:


Talje: 77,5
Arm: 30
Navle: 82
Hofte: 93
Lår: 61,5

Der er desværre kun røget 1,5 cm fra sidste uge til denne, dette kan skyldes at jeg ikke lavede ret meget i sidste uge så jeg kunne være klar til løb i søndags. 
Dog er min vægt ENDLIG faldet, 77,7 kg. skrev den i morges :D Det var så rart endelig at mærke forandring på vægten.. 

Nu skal der knokles i denne uge så der kan ryge nogle cm og noget vægt.. ;)
Knokler i på derude..?? 

Husk at bliv ven med mig på facebook undernavnet "hipfitnessmama profil" her kan i stille spørgsmål eller skrive, hvis i har ønsker til noget jeg skal skrive om.. :)

Well.. trænes ved derude..

Anna

3 kommentarer:

  1. Hej du,

    Synes du har starten er rigtig fin blog, men hvis jeg må komme med noget konstruktiv kritik så må erkende jeg har meget svært ved at læse den skrifttype du valgt. Man bliver meget hurtigt træt i hovedet af den.

    Fortsæt med bloggendet og trænendet, jeg læser med :)

    SvarSlet
  2. Hej du.. mange tak for din kommentar.. nørjh hvor blev jeg glad for at nogle endelig kommenterede.. ;) Jeg har lyttet på din konstruktive kritik og fundet en forhåbenlig mere overskuelig skrifttype.. Kram Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Meget bedre, det er en glæde at læse nu :)

      Slet