søndag den 2. september 2012

Tid til måling d. 2/8-12

Så blev det tid til at måle og veje. Jeg er enormt spændt på at se om mit hårde arbejde har båret frugt..

Mine mål for sidste uge:
Talje: 80,5cm
Arm: 30cm
Navle: 88cm
Hofte:98cm
Lår:62,5cm

Mine måle for denne uge:
Talje: 78,5
Arm: 30
Navle: 84
Hofte: 93
Lår: 61,5

Alt i alt er der røget 12 cm i denne uge :D Det er SÅ FED EN FØLELSE, at vide at der sker noget med min krop, da min vægt står stille. Derfor er det super vigitgt for selvværdet at kunne se forandringer. Nu skal den have EKSTRA gas i den uge vi går ind i, da jeg skal løbe det 1 af mine 2 halvmarathoner søndag den 9.. Så skal løbe hver dag indtil torsdag/fredag.
Hvis jeg kan tabe 12 cm på en uge kan du også, klø på, hæng i og når sukkertrængen er værst så tag nogle tørrede abrikoser eller mandler.

HÆNG I, HÆNG I, HÆNG I..
Anna


    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar