fredag den 14. marts 2014

Et skår i glæden!

Jeg lagde dette billede på facebook den anden dag ind på min egen side, ind på 2 forskellige grupper. Jeg er selv utrolig stolt af hvad jeg har opnået på 2 måneder, og jeg fik helt utrolig mange super søde og støttende kommentarer. Desværre er der altid en der ødelægger alt det gode, en meget bitter kvinde, der beskyldte mig for at lyve - for det var ikke muligt det jeg havde gjort. Hun blev ved og ved med at påstå at det kunne ikke lade sig gøre, for hun havde haft personlig træner på i 19 måneder og havde tabt næsten 60 kilo (hvilket er sindsygt flot!!!) Men jeg måtte altså lyde om datoerne(månederne) for det kunne ikke lade sig gøre.
Jeg synes bare det er så ærgeligt at en skal blive så personlig og tale grimt i stedet for bare at tie stille. For hun rammer mig og ødelægger lidt af glæden for mig ved mit virkelig hårde arbejde!!!

Men er stadig rigtig stolt og pisse glad.. :D ----> HUSK på at hvis i er glade og stolte af jeres arbejde/vagttab/muskelmasse eller lign. IKKE lade jer slå ud! Lyt ikke på dem der er jaloux fordi i tydeligt er sejere end dem :* 

Well dette billede af min mave er fra i morges (14Marts 14)

Min krop er i rivende udvikling pt. og elsker at tage billeder og se mine fremskridt <3 


Husk at elske jer selv - for i er skønne hver og en <3 

God weekend 
-Hipfitnessmama 





1 kommentar:

  1. Hun er da bare hamrende misundelig. Hvis hun har tabt 60 kg., så er hun selv vildt sej - men hvis hun har vejet så meget for meget længe, så er hendes hud jo blevet udspilet og helt smadret, og så kan hun jo ikke forvente at få en flot mave som din. Jeg ved, hvor meget du kæmper, og jeg synes, du er hamrende sej <3

    Kram fra Lisbeth

    SvarSlet