mandag den 10. juni 2013

Piloxing uddannelse - Nu som instruktør

Så kom jeg ENDELIG på piloxing uddannelsen..
Fuld af forventning dragede jeg fredag til århus (super lækker by - kunne godt bo der.. :D )
Lørdag morgen klokken 07.30 kom vi til DGI huset, til morgenmad og indregristrering på Piloxing uddannelsen. Først havde vi en times masterclass hvor vi prøvede grundprogrammet, senere blev det skåret ud i pap for os, hvad vi skulle og hvordan man bygger en piloxing time op. Jeg er personligt helt vild med det og hold nu op hvor sveden bare løber af mig under og efter timen :) Det er så lækkert at føle at man får noget ud af det.

Til jer der ikke ved det er piloxing udviklet af en svensk kvinde i USA - det er en barfods sport, hvor vi har specielle piloxing handsker på hvor der er 250g vægt i hver, hvilket hjælper med at stramme "farmor" armene op lidt hurtigere og lidt mere effiktivt. Der er meget knald på tempoet i boksesekvenserne, og lidt mindre knald på i pilates - desuden indeholder et fuldt program 2 små og meget korte danse sekvenser, de fylder ca 3 min ud af 60.

Hvis du/i bor i nærheden af Nykøbing Falster har jeg onsdag den 12-19-26/6 30 min. Piloxing fra 19-19.30 i Tingstedhallen. Det er gratis her i sommeren, så i kan prøve det og se om det kunne være noget for jer. Jeg kan kun opfordre jer til at prøve det, jeg ELSKER det og håber at få et stort hold til efteråret.


Så er der diplom og lige en lille reklame trøje :D
Kom frisk og prøv det - hvad har du at tabe..?

Love the burn baby - Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar