mandag den 10. juni 2013

Eksamen - Nu Idrætslærer.. :D

I onsdags den 5/6-13 var jeg til eksamen i idræt på semi. Vi havde trænet intensivt siden start feb. Vores program har vi ændret i 100 vis af gange, før vi endelig fandt ud af hvad vi ville lave. Vi endte med hvad vi selv synes var et top fedt program, vi havde lidt springgymnastik, parcour, en masse rytmegymnastik, skyggedans, basketball og badminton..
På selve dagen følte jeg at jeg lavede mit livs opvisning, jeg var glad og stolt da jeg gik ud fra salene, så blev det tur til mundtlig eksamen - her blev jeg nervøs, jeg havde trukket boldspil, hvilket SLET ikke er min stærke side.. ;) Jeg bestod og kan nu kalde mig for fru idrætslærer :D

Det er også grunden til at i er blevet lidt forsømt.. ;) Men nu er jeg tilbage igen - fuld af peps..!

vi læses ved ;)

Love the burn baby - Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar