mandag den 24. februar 2014

Gud hvor har jeg savnet jer..!!

Hej alle i skønne læsere.. <3

Jeg SAVNER jer, men har så meget i mit hoved pt. grundet bachelor opstart, afslutning på piloxing sæson et sted osv. osv. osv. Herudover har jeg lige fået min mand hjem fra Afghanistan, det har også taget en del af min tid. Egentlig er der ALT for mange undskyldninger.. ;)
Men jeg vil igen bestræbe mig på at skrive et par indlæg om ugen. Men bær lige over med mig de kommende par uger og måske måneder. Da mit hoved er begravet i bachelor og træning.. Men skal nok få skrevet lidt mere end nu.. :D

Jeg kan fortælle at jeg træner op til nordicrace, toughest, zombieløbet, warrior dash OG mit eget løb til efteråret, pt. Jeg glæder mig til disse nye udfordringer.

-Hipfitnessmama..

Smider endnu et indlæg op lidt senere med lidt trænings billeder og fortælling om hvad og hvordan.. ;)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar