onsdag den 22. januar 2014

KONKURRENCE!!!!!!!!

Som nogle af jer ved holdte jeg i efteråret 2013 event til fordel for støt brysterne, well igen i år giver jeg den op, denne gang for knæk cancer.  Dog skal jeg bruge lidt hjælp..

Jeg mangler et catchy navn eller et fedt slogan til dette års event som bliver Lørdag d. 4 oktober - et løb bestående af 5K, 10K og et forhindringsløb (distance endnu ukendt) og Søndag d. 5 oktober et fitness event.
Nu ved i lidt om hvad der kommer til at ske..

Nu skal jeg bare have en masse forslag til slogan eller navn..!! Skriv jeres bud enter i en kommentar herinde ELLER på facebook: www.facebook.com/Hipfitnessmama

Det mest catchy navn bliver selvfølgelig belønnet, vinderen vil modtage fri adgang til enten løbet (valgfri distance) ELLER fitnesseventet. (gaven kan IKKE byttes til kontanter..!!)
HJÆLP MIG MED ET FEDT NAVN SÅ VI SAMMEN KAN NÅ UD TIL FOLK..!!!


-Hipfitnessmama - love the burn baby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar