lørdag den 22. marts 2014

Badenymfe i Lalandia Billund

Jeg er i denne weekend på ophold i Lalandia Billund med mand, barn, søskende, Svigerinde og mine fantastiske forældre. Jeg ELSKER at bruge tid sammen med familien, vi hygger altid og griner meget sammen, denne weekend er ingen undtagelse. 
Jeg elsker at bade og bliver 12 år igen når der er vand rutschebaner inden for rækkevidde, så dette er rent mekka for en badenymfe som mig :D det er første gang jeg er i Lalandia i Billund, det skuffer ikke MEN synes der mangler en Wild river som i Rødby. Der er kæmpe og sjov børne afdeling herovre, her halter Rødby. 
I selve centeret er der købmand, bowling, stort winter-land, mini golf, monkey tonky land, restauranter, underholdning og forskellige aktiviteter. Lalandia ligger tæt på Legoland og der er da også et par LEGO figurer udstillet rundt omkring. 
Udendørs er der massere af små legepladser, hoppepuder og et enkelt sted med geder. Cornelius hygger sig helt vildt heroppe.
Alt i alt et hyggeligt sted men fine faciliteter. ⭐️⭐️⭐️⭐️ Stjerner fra mig.

-hipfitnessmama





Ingen kommentarer:

Send en kommentar