tirsdag den 4. marts 2014

Nordicrace - embrace the pain

Så blev jeg tilmeldt mit første løb til #Nordicrace <3 Det bliver the burnout den 27 april på motorcrossbanen på Amager. Jeg glæder mig sindsygt meget til den udfordring. Sidste år kastede jeg mig over Triathlon og ELSKEDE det lyn hurtigt - men kan mærke at min kærlighed ligger et helt andet sted..! Min virkelige passion MÅ være forhindringsløb, hvor jeg får brugt hele kroppen meget hårdt. Jeg ELSKER hård træning - Well, når jeg træner med min mand brokker jeg mig, fordi han ikke skal bestemme det hele ;) Men jeg elsker at mærke at min krop er brugt.

Så nu skal der trænes endnu hårdere, og skal da lige op og løbe en militær forhindringsbane igennem et par gange.. ;) Jeg håber at skulle afsted med et par veninder og venner og måske nogle af jer..?

Til dem af jer der ikke ved det, så er Nordicrace en række forhindringsløb i hhv. København, Odense og Aalborg. De støtter sådan en som mig - nemlig Soldaterpårørende. Når man tilmelder sig kan man vælge at donere et beløb til dem med det samme. Jeg er jo selv stor fan af de gode støtte sager - derfor synes jeg det er et fantastisk koncept som jeg meget gerne vil støtte.
Jeg skal også med til "the Warrior" 15 juni. Dette bliver endnu hårdere (tror jeg..)

Men som sagt jeg glæder mig til at embrace the pain.. #Nordicrace - Bring it!

-Hipfitnessmama


Ingen kommentarer:

Send en kommentar