fredag den 25. december 2015

Mit lille jule mirakel..

Den 23 dec. Skulle blive dagen hvor mit eget lille mirakel kom - nemlig den dag jeg ramte -20kg. Jeg begyndte den 10 april i år på (striks) lchf det har nu endelig resulteret i et vægttab på -20 kg 😍 jeg har haft lidt ufrivillige pauser (eller ufrivillige er de jo egentlig ikk - nogle perioder hvor jeg har været lidt mere ligeglad, da jeg kørte galt og da jeg fyldte 30 - de to ting skete med 14 dages mellemrum og i den periode spise jeg hvad der passede mig, efterfølgende havde jeg svært ved at finde tilbage på sporet.) men så røg jeg afsted på fitness-uddannelse, den satte gang i vægttabet igen og så holdte jeg bare ved! 
Jeg er super glad og stolt og ved at der nu ikke er langt i mål ❤️❤️ så jeg vil kæmpe min r** i laser de næste par mdr så jeg kan være i mål inden 10 april 2016  for så har jeg været igang i et år. Det er mit sidste mål for vægttabet at være i mål inden 10 april! 
Glædelig jul til jer alle ❤️
-Hipfitnessmama 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar