fredag den 1. januar 2016

Nyt år nye mål..

Har i jeres nytårs fortsæt klar nu? Meld gerne ind hvad de er??.. 
Jeg har i år besluttet at lave få mål som bør være til st overholde - godt nok har jeg opnået dem jeg satte mig sidst år men alligevel. 
Jeg skal i år tabe de sidste 5 kilo - men det børn ikke være så svært efter et vægttab på 20 kg. Så skal jeg bestå det sidste af min fitness-uddannelse. Jeg skal have sixpack. Vil gerne lære at meditere. Læse de 3 bøger færdig jeg er igang med. :) 
Jeg vil meget gerne have bygget lidt mere muskelmasse på min krop. Jeg skal have en masse fede oplevelser med alle de mennesker jeg elsker og holder af ❤️ 
Jeg SKAL desuden blive bedre til at blogge herinde igen.. ;) 

Første træning er imorgen, i hører nærmere 😘
-Hipfitnessmama 

1 kommentar:

  1. Jeg har ingen nytårsfortsæt, men vil gerne fortsætte med mine gode vaner. Og til at give mig et skub, har jeg lavet aftale med en personlig træner. Tror det bliver en udfordring, da jeg ikke er så god til at blive presset ��

    SvarSlet