søndag den 26. maj 2013

UNDSKYLD de manglende indlæg..

Hej Alle.. Som i ved er det ved at være eksamens tid for alle os studerende, og jeg er som jeg plejer hårdt ramt af angst, dog er der en kæmpe forbedring i forhold til sidste år.. JEG ER KUN BANGE FOR DEN ENE!!!!
Min idræts eksamen har jeg det rigtig godt med, vi træner meget og hårdt, og det er lækkert.. :D Det er også derfor jeg desværre ikke har blogget meget på det sidste. Jeg skal op til idræts eksamen onsdag den 5 juni. Vores eksamen er blandet og indeholder, klassisk gymnastik, pacour, basketball, badminton, combat, springgymnastik og en masse lækker og god energi. Jeg glæder mig helt vildt til vi skal vise det, både fordi det er top fedt men også fordi det så er overstået :P
Min anden eksamen AD (almen didaktik - læren om undervisning) den er jeg nervøs for, føler dog at jeg har skrevet en god opgave, men har ikke så meget eller god erfaring endnu, Men er lidt spændt, og meget nervøs.. Men har et mantra - jeg fik af vide af den dejligste coach nogen sinde at jeg altid skulle huske det - ANNA KAN ANNA VIL!!!!! og sådan bliver det.. ;)

Love the burn baby - Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar