fredag den 20. september 2013

Powerade løbet - ude for nu :(

Hej Alle.. Ja så gik der lige sindsygt længe :( Nu er jeg skadet og har "massere" af tid..

Jeg var inde for at løbe dette års powerade halvmarathon i kbh.. Jeg måtte efter 7,5 km udgå af løbet med voldsomme smerter i knæet, lægen ved løbet mente at det var et brud på min minisk. Så jeg var på skadestuen i små 4 timer og vente på svar og dom over mit løb og fitness fremadrettet, HELDIGVIS slap jeg med skrækken, intet brud - men dog en skade. Så nu skal jeg hele møllen igennem for at få en kikkert undersøgelse og finde ud af hvad der er galt i mit knæ, for noget er der galt..! Jeg har de sidste 2 dage været oppe og undervise uden selv at deltage særlig aktivt - og jeg har ondt i mit knæ bagefter. Så for nu er jeg ude som løber resten af dette år. :( Hvis det går rigtig galt, kan jeg heller ikke løbe VM i halvmarathon næste år - hvilket jeg ville være utrolig ked af, for det er noget jeg ser frem til.

Men for nu kanalserer jeg al min energi i den smule træning jeg kan holde ud, og så at få lavet mit event støt brysterne til det bedste i DK ;)
Opdatering af dette kommer i et andet indlæg.

But now you know - i ser mig nok ikke i mine løbesko mere i år :'(

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar