fredag den 20. september 2013

Wu-to-the-huu NYT LEGETØJ!!!

Hov denne har jeg da helt glemt at uploade :D

Jeg er lige i dette øjeblik verdens lykkeligste/heldigste kvinde. Jeg har netop modtaget en papkasse med posten, den er brun og kedelig uden på, men ved at den indeholder noget fedt og vildt spændende.. ;)

Jeg åbner med stor spænding min kedelige brune papkasse, op tager jeg et sprit nyt Garmin 910XT HR + løbe censor, cykel censor og cykelholder.
Dette ur er eliten inden for triathlon sporten, det kan ALT - næsten også lave kaffe.. ;)

Svømning - det måler puls, via pulsmåleren og det kan måde hvor mange arm tag jeg tager når jeg svømmer så jeg på denne måde kan effektiviserer  min svømning ud fra disse tal.

Løb - den måler puls, distance, tid, osv. herudover måler den hvor mange skridt jeg tager på hele min tur, igen kan jeg ud fra dette effektiviserer min løbe del. Så er der desuden et hav af muligheder uret kan vise mig. Der er lavet en virtuel partner på uret i løbe indstillingen hvor jeg kan sætte den til en tid den løber 1 km på - på den måde kan jeg presse mig selv til at blive hurtigere for jeg skal i mål før den virtuelle figur.

Cykling - Det er meget det samme som løb, hvor meget tramper jeg i pedalerne, hvor hurtigt cykler jeg, hvor langt cykler jeg osv. Det hele er lavet så jeg kan optimerer alle mine discipliner max, og hermed få en bedre tid og placering. :D

-Hipfitnessmama - der er på vej ud og lege ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar