søndag den 22. september 2013

protein rig hjemmerørt is..

Oven i al min selv ynk over at jeg ikke kan/må løbe mere før en kikkert undersøgelse, har jeg siddet og surfet nettet tyndt for sponsore der kan hjælpe med at sammen sætte en super lækker goodie bag til alle de lækre kvinder der deltager til mit event den 5 oktober.. ;)
Men også efter lækre opskrifter jeg kunne lave i stedet for at spise mig fed i chips og kage.. :D

Så her er en lækker is (ændret af mig..)

200 g. græsk yoghurt
en god håndfuld frosne hindbær eller blåbær
mørk chokolade efter lyst hakket groft.
evt. en skefuld vanilie protein pulver

yoghurt og hindbær og protein pulver blendes
chokolade puttes i nede i en bøtte.

fryses i 2 timer, GERNE med omrøring hver halve time.. ;)
Så får i den lækreste cremede og tildels sunde yoghurt is.. :D Den er virkelig lækker..

- Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar