torsdag den 17. oktober 2013

Hjælp mig med min STORE DRØM!!!!

I mange år har jeg drømt om en dag at kunne kalde mig jerndame, men har aldrig troet at jeg ville komme hertil hvor jeg faktisk står og snart skal købe min billet til Århus ironman 70.3 (en halv iron(wo)man) Ved godt det ikke er en fuld ironman, men for mig er det kæmpestort bare at være kommet så langt.
Mit største problem er at jeg ikke har økonomi til det hele selv :( Her søger jeg hjælp..
En eller flere sponsorer - Gerne både til produkter og økonomiske sponsorer.

Et andet alternativ - jeg har lavet en gruppe på facebook, hvor jeg har sat en masse ting til salg, netop for at kunne købe min billet til Århus Ironman 70.3 2014.
I finder gruppen og hjælper mig her: https://www.facebook.com/groups/175765215949083/

Hvis linket ikke dur, søg da på Hjælp hipfitnessmama til Århus ironman.. I vil gøre mig SUPER LYKKELIG!!!!!!!! Der er tøj, pynte nips og andet lækkert.. HJÆLP MIG med at få det solgt - jeg sender gerne.. :D

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar