søndag den 6. oktober 2013

Hipfitnessmama støtter brysterne - EVENTET

Så kom dagen endelig - igår var det lyserød lørdag i hele landet, en lørdag dedikeret til støt brysterne.
Jeg havde som tidligere indlæg antyder lavet et fitness event til fordel for støt brysterne.

Jeg havde fået 3 instruktører ud over mig selv, vi underviste alle gratis i den gode sags tjeneste.
Jeg havde været ude og skaffe en masse sponsor gaver der kunne vindes, og en masse sponsorer der hjalp med at gøre dagen lidt lidt nemmere at komme igennem, via frugt, vand, kage og goodie bags til alle deltagende.

Vi fik samlet 13874 kr ind som doneres videre til kræftens bekæmpelse.

 Velkomst
 Combat
 Afslutning på en FANTASTISK dag.. Min fantastiske og pisse seje mor.. <3
 Step
 Piloxing.. <3
 Pause mellem holdene..
 Stemning..
 Konkurrencer :D
 Step :)
Her er jeg ved at blive undervist i Combat
 Et stort øjeblik både igår men bestemt også i mit liv, at kunne give 13874 kr. videre (vi solgte lige lidt mere efter eventet var slut :D  )
 Piloxing
Undervisning i Piloxing med mig.. <3

 Piloxing

En heldig vinder.. <3

Tak for en FANTASTISK dag <3 det overgik alle mine forventniger - Det var så super fedt at stå på scenen foran næsten 100 skønne kvinder, der havde afsat et par timer af deres lørdag. Det var så lækkert at svede med jer, det var lækkert at undervise jer, tak fordi i tog jer tid, tak fordi vi måtte undervise jer og TAK FORDI I STØTTEDE BRYSTERNE!!!! I SPARKEDE RØV.. <3

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar