søndag den 20. oktober 2013

Støtte armbånd - go eller no go?

Sidder og leger med en ide og nogle tilbud.. MEN - vil ikke lægge en ordre ind før jeg ved om i evt. kunne være int. i at hjælpe mig.. Det har jo en overgang været meget populært med gummiarmbånd til ALT.. Nu sidder jeg og overvejer at være firstmover (eller men ja - lad mig lige få den!!) og lave mit eget støtte armbånd som kan købes billigt, på den måde kan folk se i støtter mig og ja i støtter mig i kampen for at komme til Århus Ironman med tilbehøret i orden.. Er det noget i kunne lokkes til?! Regner med en MAX pris på 20kr (alt efter hvad armbåndene kan laves til..?)
(Indlæg på facebook - derfor den korte udgave)

Men vil i mene det er et go eller no go..? Ville jeg kunne få dem solgt og dermed være et skridt tættere på at realisere min drøm???  
Ville i købe et for at vise at i støtter mig og dermed hjælpe mig lidt tættere på???

-Hipfitnessmama


Ingen kommentarer:

Send en kommentar