tirsdag den 25. november 2014

Hygge med JR.


Som jeg skrev i sidste uge, så har jeg og junior hygget med perler og julepynt ❤️ her får i nu lidt billeder til evt. Inspiration og ellers bare lidt underholdning 😉
Den er dig ikke lavet helt færdig endnu, da jeg ikke må pynte op til jul endnu for min mand (nr bedre kendt som jule-haderen 😉) smider lige billedet på søndag - når JEG PYNTER OP!! Jeg glæder mig til at dele mit julehjem med jer. Det er ikke kogen hemmelighed at jeg ELSKER julen ❤️ og alt hvad der hører med dertil. Så har også snydt og lavet karameller allerede og MUMS!! Dem skal der laves mange flere af. 
Hvis du vil prøve selv:
1 dåse kondenseret mælk
200 G. Lakridssirup
Koges sammen (koges langsomt op) til passende sejhed. 
Smør bagepapir med smør og hæld massen ud på og lad køle af. "Tril" dem og rul dem i lakridspulver. Put i glas og i køleskab. 
Mit første forsøg - ikke de pæneste, men wauo de smagte godt 😃
Over and out - hipfitnessmama


Ingen kommentarer:

Send en kommentar