torsdag den 20. november 2014

Ny fundet motivation.

Hej søde læsere.
Så er jeg efter en meget lang pause tilbage igen. Da jeg sluttede i foråret kunne jeg ikke finde motivationen til at holde min blog kørende. Nu føler jeg igen jeg har noget på hjertet. Dog vil der blive lidt ændringer her på bloggen, den vil ikke længere kun være om mit liv i forhold til sport og motion. Men vil blive mere om mit nye liv som lærer, mor, kone og stadig Anna.
Der er sket VANVITTIG UTROLIG meget siden sidst. Jeg har bl.a. deltaget i div. forhindringsløb     --->  Nordicrace (the burnout, the sprint) Warrior Dash og Reborn raw, så har jeg igen løbet på møens klint. Jeg er blevet færdig uddannet skolelærer og har fået job. Jeg arbejder nu inden for specielområdet i Nykøbing Falster. Men meget mere om det hele senere. Nu ved i at jeg er tilbage og er klar til at skrive igen.. ;)

Jeg glæder mig meget til at skrive til jer igen..

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar