onsdag den 29. august 2012

Diet, light, zero, no sugar osv. Jeg brækker mig sgu..

Diet, light, zero, no sugar.. Kært barn mange navne..

Er du en af dem der går 110% op i om dit brød har nok fuldkorn og kerner i, eller om din cola er diet eller zero, eller om din is er fitness is? Well..

Jeg går personligt op i at mit brød skal være fuldkorn, jeg kan også godt lide at mit paste og ris er det, de få gange jeg spiser det.
Men at mit slik skal være sukkerfrit, at mit kage skal være sugarfree, og at min cola skal være zero kan jeg slet ikke forholde mig til. HVIS JEG SKAL SYNDE, VIL JEG SGU GØRE DET ORDENLIGT..!!Med det mener jeg: Min Cola må gerne have sukker hvis jeg skal drikke sodavand, af flere årsager: 1- Jeg kan ikke tåle de sødemidler der er i light produkter og 2- Jeg kan ikke se formålet med det.. ;)
Ang. Min sukkertræng går det umiddelbart rigtig godt.. Jeg har ikke følt træng til slik og chips siden mandag, igår købte jeg is, men spiste det ikke, da det endelig var her havde jeg ikke lyst til det alligevel. Har ikke følt træng til sukker siden i mandags nu. Er MEGA stolt af mig selv. Mht. Træning får den en skalle, jeg har idag været til 1 times kettlecross idag, men nørjg det var hårdt.

Men tilbage til sukker eller ej - En ting jeg ELSKER hvor det er fedt reduceret, er "fitness-is" den er lavet på mælk i stedet for fløde og smager fantastisk.. Et "sundere" alternativ til god gammeldaw's flødeis evt. i en vaffel med ekstra meget guf.. Mmm.. Men fitness-is med lidt hakket mørk chokolade på 77% kakao og lidt hakket nødder <3

Jeg vil rigtig gerne høre jeres mening om hvad i vil høre om. Smid et indlæg og jeg vil gøre mit übberste til at skrive om jeres emne..

Til vi læses igen, Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar