søndag den 26. august 2012

Mit første indlæg..

Hej med jer..

Idag begynder jeg min nye blog, den kommer til at omhandle fitness, slankekur-livsstilsændring, sukkertræng og alle de op og nedture der følger ved dette.

Idag er det mandag, det er den 27 august 2012 klokken er nu 08.21.. Jeg har endnu ikke spist morgenmad, jeg er sulten helt vildt meget egentlig, men mit hoved siger jeg har det fint. Jeg ved dog nu at jeg snart skal have noget mad, da jeg skal ud og løbe langt idag, gerne 10+ km.. Jeg er ved at træne op til to halvmarathoner powerade løbet i Kbh den 9 sep. og Gedser halvmarathon den 16 sep.
Lige nu i denne skrivende stund virker det helt vildt uoverskueligt. Men jeg er stædig som bare fanden og ved at jeg nok skal klare dem begge.

Nu har jeg lige siddet og booket hold for hele ugen i mit fitness center, det er så 11 hold fra idag til på søndag. Torsdag er altid pause dag. Og udover de 11 hold skal jeg jo også løbe.

Mine mål idag er:
Talje: 80,5cm  (74)
Arm: 30cm      (27)
navle: 88cm     (85)
Hofte:98cm     (90-95)
Lår:62,5cm      (60)
Jeg vejer 78,4kg (70)
Min fedt procent er 33,1% (25-30%)
Tallene i () er hvad jeg håber på at være nede på inden 1 nov.

Jeg skal inden den 1 nov. veje 70kg eller under, da jeg har lavet et væddemål med min Daddy. Jeg vil jo ikke tabe væddemålet, da vinderen får håneret over taberen :)

Nårh men jeg smutter for nu.. Skal have mad og tage mig sammen til at løbe..
Go'dag fitness kram herfra.
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar