onsdag den 20. marts 2013

Afslutning på første Challenge..

Så mine damer og herrer så kom vores Challenge til vejs ende! Jeg håber i har fået lige så meget id af det som jeg har gjort. Jeg synes det har været top fedt at skulle lave øvelserne dagligt, at jeg havde forpligtet mig selv over for jer skønne mennesker.. Vil i ikke sende billeder til mig af før og efter - vil rigtig gerne se jeres resultater..
Med det sagt kommer der senere idag eller i morgen en ny Challenge, denne gang med fokus på arme og for kvinderne bh-dellen ved armene og igen maven. Jeg håber i vil tage godt imod den også, og at i er klar på at trykke den max af ;)

Herudover arbejder jeg på en hel stribe diy (do it yourself) øvelser i kan lave i hjemmet med hvilke redskaber i nu har derhjemme eller hvad i kan lave af ting i har liggende ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar