fredag den 8. marts 2013

weekend update på dukan.

Hej venner..
Lige et kort indslag her ved weekend start.. :)

Jeg er stadig på dukan kuren og er igang med min dag nr. 11.. Jeg har nu smidt 4,1 kg. :D Mine arme er højt oppe, og jeg er top pisse glad ;)
Jeg kan dog mærke at min sukkertræng strammer til nu, jeg har en kæmpe lyst til ALT det jeg ikke må.. igår var jeg i fakta, her måtte jeg tage Jordbær og melon op af min vogn igen, lidt efter var det en pose chips der blev pillet op igen og til slut var det Faxe kondi og en plade chokolade der røg retur på hylderne. Alt sammen noget mit hoved gerne ville have og jeg automatisk tog og puttede i vognen men som JEG TOG OP IGEN..!! (skulder klap til mig..) Men det er uhyggeligt at tage sig selv i bare at putte ting i vognen som jeg ikke har brug for og ting jeg ikke må få. det føltes som en zombie tilstand..!

Lige en hurtig opfordring til jer der gerne vil tabe sig.. BRUG DUKAN KUREN.. Jeg er mega glad for den, og kan virkelig mærke at jeg får det bedre, jeg får større overskud af ikke at indtage så meget fedt, sukker og kulhydrater. Jeg savner ikke ris, pasta,hvidt brød, rugbrød og kartofler - hvilket jeg klart havde forventet..

Det jeg savner mest ved at være på dukan kuren er ikke at må spise grapefrugt og jordbær.

Har desuden modtaget en del henvendelser de sidste par dage vedr. dukan kuren og opstart af samme. det er super fedt at i søger råd hos mig og i skal alle være velkommen.. hipfitnessmama@gmail.com

Håber at høre fra mange flere eller høre om jeres erfaringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar