fredag den 8. marts 2013

Ski lejr tur - Adios amigos..

I morgen aften (Lørdag) tager jeg på ski lejr tur med seminariet, hvilket gør at jeg ikke er så meget på bloggen den næste uge, så fortvivl ikke.. Jeg glemmer jer ikke, jeg er bare i svensker land uden wifi i hytterne. :P

Jeg satser på stemnings billeder fra svensker land :)
Men lige lidt hurtig info om ski :)

På en time på langrend forbrænder du ca 605 kcal.
På en time på alpinski forbrænder du ca 472 kcal.
På en time på snowboard forbrænder du ca 472 kcal.
På en time på RULLESKI forbrænder du ca623 kcal.

Så kan i få fat i rulle ski er det bare med at komme ud. Det er super forbrænding.

Til sammenligning: Ved 1 times løb forbrænder du ca 712 kcal.

Personligt ELSKER jeg at stå på ski. Jeg føler mig så fri når det går i fulde fart ned af bakkerne med vind i håret :)

Men jeg vender stærkt tilbage med en ny gæste blogger når jeg kommer hjem.
Der kommer selvfølgelig status på dukan kuren og meget meget mere.

God weekend og god uge

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar