tirsdag den 7. januar 2014

en lille uge uden sukker..

SÅ er den første uge uden sukker ved at være gået..!
De første 2-3 dage græd jeg nærmest af længsel af sukker, jeg var irritabel, træt, i underskud af ALT, sur, hovedpine og meget mere.. Nu HÅBER jeg den værste træng er ovre, da lysten ikke har været lige så stor de sidste 3 dage. Det kan også være fordi jeg virkelig er dedikeret denne gang, det vil jeg ikke svare på. Men jeg ved langt inde i mit hjerte at nu er det nu.. Inden sommer håber/satser jeg stærkt på sixpack.. ;)
Jeg har siden onsdag den 2 jan. 14 (self) løbet 5 gange nu, undervist i en times piloxing, trænet kettlecross 3 gange og self spist sundt! Hvilket også allerede kan mærkes på cm der forsvinder MEN bestemt også min vægt <3

Jeg håber ikke på et tilbagefald i forhold til sukkertræng, det ville være ulideligt at skulle starte forfra..!! Pludselig forstår jeg hvordan folk har det når de skal holde op med noget de er glade for som f.eks. at ryge.. :/ Men forstår bestemt også godt den høje skilsmisse rate i disse perioder :P

Mere om mit sukker helvede senere, når trængen forhåbentlig er blevet mindre.. :)



HUSK AT I KAN FØLGE MIG PÅ FACEBOOK UNDER GRUPPEN HIPFITNESSMAMA - IKKE PROFILEN..! Herinde er jeg lidt mere aktiv, da det er en del lettere i løbet af dagen.. ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar