onsdag den 8. januar 2014

Sammen kan vi hjælpe med at knække cancer

Igen i år gentager vi sidste års hit fra oktober - 13, da lidt over 80 kvinder mødtes og svedte, trænede og hyggede sig sammen for at støtte en god sag - Støt brysterne.

I år udvider jeg lidt på flere måder. Der vil blive 2 events -1 løb (4 oktober) Hvor der vil være 2-3 distancer, det vides ikke 100% endnu og et fitnessevent (5 oktober) Hvor der vil være fitnesstyper velegnet til både mænd og kvinder, nogle er måske lidt mere feminine end andre hvor andre vil være mere maskuline end andre, så en lækker balance. Begge dele er MEGET velegenet til både mænd og kvinder. Så jeg håber på stor opbakning igen i år, så vi sammen kan indsamle en masse penge til knæk cancer.

Jeg får dog brug for noget hjælp i år. Følgende opgaver skal løses/besættes, kan du hjælpe eller kender du en/nogle der kan så kontakt mig meget gerne herinde, på mail (hipfitnessmama@gmail.com) på facebook Hipfitnessmama eller Anna-Belinda Bondegaard Koch eller på 22130180.

Opgaver:

- En dygtig it et eller andet - der kan lave plakater, reklamer o.lign. Pris - helst så billigt som muligt, da jeg gerne vil kunne donere en masse penge.

- En forening der gerne vil stå som hjælpere rundt omkring på løberuterne (vejvisere, vand depot) I vil blive belønnet efter aftale.

- En masse søde sponsorer der kan hjælpe med at gøre disse dage intet mindre end fantastisk for de deltagende. (økonomiske, gaver, frugt, væske, energibarer, mad osv.) Selvfølgelig mod en masse reklame og omtale og hvad det ellers kunne kræve.

Jeg håber virkelig i kender nogle der kan hjælpe mig..? Jeg krydser ALT hvad jeg kan.. ;)

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar