lørdag den 18. januar 2014

Nem og hurtig mad til både børn og voksne..

Idag gad jeg ikke lave det store til aftensmad, så da min søn sagde pizza, tænkte jeg FUCK!!!!!! Jeg har ikke cheat day idag.. Så måtte jo gøre noget for at gøre ham glad, dermed blev det pita-pizza.

Jeg er glad for du spørger ;)

Jeg brugte:

- 1 lille grov pita
- 3-4 skiver kalkun bryst (pålæg var hvad jeg havde)
- Lidt sennep
- lidt fedt fattig revet ost (fra aldi)

Bages i ovnen til osten havde fået farve..

Herudover blev min toppet med en masse salat og en halv avokado og en dressing af skyr (fortyndet med skummemælk) hvidløg, salt og lidt revet citron.

Juniors var kun med ost og skinke..

Den mættede så meget så jeg kun spiste en.

Overvejer at lave en til frokost i morgen med hanebryst, ost, ananas, salat og avokado.. <3

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar