onsdag den 1. januar 2014

Velkommen til 2014

2014 bliver året hvor jeg igen genoptager mit skriveri her på bloggen. der vil blive proppet med mål, drømme, opskrifter, gæstebloggere, billeder og meget meget mere.. :) Det vil også blive året hvor bloggen bliver lidt mere personlig altså lidt background om mig og hvorfor jeg er som jeg er. Det vil blive året hvor jeg håber vi alle kan mødes til et løb, jeg arbejder på at købe mit domæne så vi skifter navn, prøver at oprette videoer (eller linker til youtube/facebook - hvad jeg nu kan finde ud af.. :D  )
Det bliver året hvor jeg støtter knæk cancer med både et løb og et fitnessevent.

Herudover bliver det også et år hvor jeg igen skal prøve noget nyt, jeg skal nemlig deltage i både Nordic race og Toughest forhindringsløbene. Det bliver awsome.
MEN først og fremmest bliver 2014 året hvor jeg får min dejlige og nu meget fitte mand hjem fra de varme himmelstrøg <3 <3 <3 43 DAGE!!!!!! <3 <3 <3
MEN det bliver også året hvor jeg bliver færdig som lærer, det bliver stort og jeg glæder mig som en sindsyg,  KRYDS fingre for jeg kan få et job <3

Min dag idag har været hyggelig og afslappende med min dejlige søn, ikke tømmermænd der er værd at skrive hjem om.
 Her lige et par nytårs billeder af mig til at kickstarte 2014 på :)


Til i hører fra mig igen <3 -Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar