fredag den 16. november 2012

Højt humør og husarbejde..

Hej alle i skønne mennesker..
Er det kun mig, eller finder i andre også husarbejde ENORMT kedeligt??? WELL jeg har fundet en måde at gøre min rengøring en del sjovere på.. :D Jeg sætter højt musik på og danser og synger mig vej igennem huset der så bliver støvsuget, støvet af, vasket tøj, lavet mad og meget andet :) Jeg er vild med den hyggelige følelse jeg får i kroppen imens, det gør det hele meget lettere..
Men i kan jo faktisk også træne imens i gør rent og vasker tøj eller læs en bog i øvrigt. Der fondes massere af redskaber til at hjælpe med lettere træning undervejs. En ting jeg har i kikkerten er "fitness hulahop ringen" den skulle være vildt effektiv og man skulle efter sigende kunne læse bog eller se tv imens. HAR I NOGLE ERFARINGER MED DENNE FITNESS RING, SÅ HØRER JEG GERNE FRA JER. Herudover er der små sandposer der vejer et kilo stykket til at tage om håndledene f.eks. Under støvsugning på denne måde har du ekstra vægt på, og får trænet arme, denne metode er også god når du ligger tøj sammen. Du kan ligge en håndvægte eller noget andet tungt ned i din vasketøjskurv når du bærer rundt på den. Mulighederne er mange, bruger du nogle jeg ikke har skrevet, skriv gerne så vi alle kan få en flottere krop, men også gerne del alle mine indlæg så vi kan hjælpe med at gøre Danmark slankere ;)

God weekend, husarbejde og julefrokost

Pre-jule-hilsner
Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar