onsdag den 7. november 2012

Photoshoot til Iform...

SKønne skønne mennesker, jeg havde den DEJLIGSTE oplevelse i mandags da jeg var inde og få taget billeder til Iform.. Jeg kommer ind til fotograf Steen Ervald i København, de var MEGET søde og tog rigtig godt imod mig. Jeg var lagt Make-up og sat hår af en enormt dygtig kvinde ved navn Lis. Herefter får jeg noget nattøj på og bliver placeret ved et spejl. Dette var for at illustrerer baggrunden i min historie. Dorthe som er Layout director på iform var sød og nem at snakke med. Alle roste mig enormt meget og sagde de sødeste ting.. KÆMPE selvtillids boost <3 Jeg må desværre ikke vise jer nogle billeder da Iform har copyright på dem til bladet udkommer.. Det gør det dog desværre først til Feb. Men husk at købe det eller tjekke det i hvert tilfælde :) Jeg er selv enormt spændt, da nogle af de billeder jeg selv så var vildt gode og meget fine.. Håber i kan lide dem når de kommer ud..

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar