onsdag den 7. november 2012

super sokken..

Jeg har fået mulighed for at teste en fitness sok fra et firma der hedder strømpekompagniet. Sokken blev udlagt som en super sok og jeg så meget frem til at skulle teste den :)
Lige da jeg modtager pakken og åbner dem, sidder jeg med 2 følelser i kroppen.. 1: FUUUUUUUUUCK hvad har jeg rodet mig ud i, og 2: HA HA HA HA HA HA HA HA HA.. (sokken var sort med en skrigende gul fart stribe)

MEN MEN MEN MEN MEN MEN MEN min tvivl blev hurtigt bragt til skamme, da jeg testede den.. Det første par var på under fitness træning, jeg mærkede ikke sveden på mine fødder og de var ikke generet af folder i sokkerne eller andre problemer jeg nogle gange har. Det næste par var på under en løbetur, her får jeg TIT vabler eller svedige fødder :( Igen var super sokken, super. Jeg havde ingen komplikationer her heller. Jeg var og er glad og føler at jeg har fundet min nye favorit når det gælder sokker til træning og løb.

Jeg vil MEGET gerne anbefale denne sok.. Vil lige skynde mig at sige, at Claus, har sagt at man kan ændre farven på sokken til i mit tilfælde lyserød ;) men også mere maskuline farver. Det skønne ved sokken er at de er til at betale.. de sælges i pakker med 3 par til 125 kr dvs. 45kr. pr. par.

I kan læse meget mere og bestille super sokken på www.stroempekompagniet.dk

eller www.facebook.com/stroenpekompagniet



Håber i vil få lige så stor glæde ved dem som jeg har gjort..
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar