onsdag den 21. november 2012

Mål og vægt for uge 47

Hey Guys..
Lige en hurtig status opdatering på vægt og mål denne uge..

Devsærre er der ikke sket en SKID.. Men har desværre heller ikke fået trænet så meget som intentionen sagde, da jeg for 3 uge i træk nu er alene med junior, det gør det lidt svært at finde tid og overskud til træning.. Han er i trods alderen, så hvis jeg siger vi skal gå til højre, løber han til venstre.. :) Det er trættende i længden når jeg så er alene med ham og alle plogter herhjemme, her ligner efterhånden Jerusalems ødelæggelse.. :/ Men har da heldigvis fri i morgen (torsdag) så håber jeg at få ordnet lidt herhjemme.. må og kan desværre ikke træne pt. >:( har fået en fiber i mit højre lår!!!

Men mere om min vægt og mine mål i næste uge.. ;)

Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar