onsdag den 14. november 2012

Mine vægte er uenige.. :)

Så fandt jeg tid og overskud til at få skrevet indlægget :) lever pt som græs enke, så overskuddet er ikke det største efter junior er puttet og lektierne er læst..

Jeg har 2 vægte jeg vejer mig på når jeg vejer mig ;) (ved egentlig ikke helt hvorfor jeg gør det..??) nårh men der plejer MAX at være 300g. Til forskel, men i mandags var der pludselig 3 kg. Til forskel.. Så lige nu er jeg lettere forvirret, dog siger den vægt jeg har vejet mig i længst tid 78 (ved anden måling 79) og den anden siger 81.. MEN MEN MEN ligemeget hvilken en af dem der har ret er det ALT for meget.. Mine mål burde være en by i Rusland :(

Talje: 78
Arm: 30
Navle: 83
Hofte: 93
Lår: 61,5


Også her skal der sættes ind..men ved jo at det er min egen fejl, har spist skidt detmar sidste mdr. Igen og ikke trænet særlig meget.. Så det skal der laves om på.. Hvis vi tager udgangspunkt i den højeste vægt vejer jeg nu 81 kg. Og vil gerne ned på 75 kg inden nytårs aften (dette er et realistisk mål, da det er ca 1kg om ugen inden da) 

For at nå mit mål, vil jeg begynde at løbetræne igen, jeg vil gå til holdtræning for igen at omdanne fedt til muskler, jeg vil spise sundere og ikke drikke sodavand.

Til vi ses igen, Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar