lørdag den 24. november 2012

Sponsore.. - kender i nogle..??

Hej alle i skønne mennesker..

Som i ved vil jeg rigtig gerne deltage i rigtig mange løb i 2013.. DESVÆRRE er det enormt dyrt, så jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle sponsore, da jeg mangler hjælp til nyt løbe udstyr(nye løbesko, sokker, MASSER af træningstøj), løbs gebyr og penge til eller en cykel velegnet til Triathlon.. Så kære venner kender i nogle som kender nogle, eller kender du en der måske ville være interesseret i at hjælpe en ambitiøs ung kvinde på su..??

Det jeg kan tilbyde evt. Sponsore, er omtale på min blog, billeder fra løb, træning og officielle løb med og i evt. Udstyr. Tryk på mit officielle løbs tøj, og på mit træningstøj, omtale og billeder på min facebook side "hipfitnessmama"

Håber der er en venlig sjæl der kan/vil hjælpe <3 alt tages imod med kyshånd..

Kram og masser af kærlighed,
 Anna

Forresten hvis der skulle sidde nogle med tips eller en sponsor og læse med, kan jeg kontaktes på hipfitnessmama@gmail.com eller på facebook under hipfitnessmama eller Anna-Belinda Koch

Ingen kommentarer:

Send en kommentar