onsdag den 21. november 2012

Jeg har VIRKELIG brug for jeres mening..

Jeg har fået en fed mulighed for at kunne sende daglige råd og motivationer til jer over sms'er.. Via et et sms firma.. Dog kommer denne mulighed til at koste et engangs beløb der endnu er ukendt.. til gengæld får i dagligt eller flere gange om ugen gode råd, opskrifter o.lign..
Tænker at lave en der hedder ugens challenge der dækker over en udfordring i vil modtage en gang om ugen (sjovt nok) dette kunne f.eks. være at du skal lave planken 3*1 min om dagen i en uge og se om du kan mærke en forskel..? Så påtænker jeg en dagens joker, denne kan dække over opskrifter, en form for motivation, et godt tick.

Her kommer mit spørgsmål, er dette noget i kunne være intrasseret i, for det kræver en del arbejde at få det hele op og stå. vi i smide en kommentar hvis i kunne være interesseret i denne service..??

Kram Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar