onsdag den 1. maj 2013

Crossfit - jihaa!!

For satan da, Mama her har været til Crossfit i La'tiff i Nykøbing Falster (holdet hedder cross cardio, og er inspireret af crossfit) første gang var en time i lørdags og anden gang var i mandags i 1 time og 20 min....! JEG VAR HØJ PÅ ENDORFINER BAGEFTER, jeg kunne slet ikke få armene ned igen, det gjorde kun bedre at jeg fik meget ros af instruktøren ;D de timer jeg var med til blev lavet som cirkeltræning efter en hård opvarmning.

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har svedt så meget, det LØB af mig, det var top lækkert og jeg elsker det.. Jeg er helt sikkert selvskrevet på de hold. Det er en fed måde at bruge hele kroppen på i en masse udfordrende øvelser, ikke alle er lige lette at lave :) men hujh er stadig glad ved tanken.. :)

Så hvis du bor i Nykøbing eller nærheden som kom ned i La'tiff og bliv medlem, er du allerede medlem men har ikke prøvet dette hold så kom afsted i en fart.. I vil elske jer selv for det og det vil jeres krop i øvrigt også. ;)

Hvis i ikke bor i nærheden, men er medlem af et fitnesscenter så tjek ud om i kan få crossfit, og så se at komme afsted..

Det grundlæggende i crossfit er træning af hele kroppen og tit på anderledes måder, så du bruger alle muskler i kroppen også dem du ikke vidste du havde :) så let rø*en og kom afsted og sved away..

Herudover rummer La'Tiff  en masse andre fede hold, som bike, boksning, zumba, Les mills body pump og Les mills Grit og masser andet godt. Centeret er hyggeligt og store lyse lokaler og altid en høflig og venlig betjening og en smil eller to. De lægger vægt på god energi og gode træningsforhold deroppe og det er en fornøjelse at være begyndt at træne deroppe.

Jeg glæder mig til at prøve deres boksning i aften og Grit næste onsdag.

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar