mandag den 13. maj 2013

VM i Halvmarathon - nu skal der løbes!!!

Jeg har længe ledt efter det der boost der gjorde at jeg kunne finde min løbelyst frem, der har som tidligere nævnt været savnet en del i år.. Igår fandt jeg den endelig, det viste sig at den havde gemt sig i et telt på frederiksberg sammen med min billet til VM i halvmarathon 29 marts 2014 i København. Jeg havde egentlig fået af vide at der var TOTALT udsolgt for længst. Men igår lige da jeg kommer i mål, sagde en speaker at man kunne købe billetter i et telt og væk var jeg, så blev jeg skrevet op som nr. 4 i en kø, senere på eftermiddagen fik jeg så af vide at jeg officielt havde en billet til VM og lige der som min løbelyst frem fra sit skjul i skyggen. HOLD NU KÆFT HVOR JEG FUCKING GLÆDER MIG!!!! Jeg regner ikke med at blive hverken nr. 1 eller nr 1000 men det skal prøves og den skal bare have max gas den dag..
Der vil være over 25.300 løbere tilstede den dag og derudover en helvedes masse publikum, jeg håber da personligt på et kæmpe heppekor.. :D så hvis du ikke ved hvad du skal den dag, så kom og hep på Hipfitnessmama.. ;) Jeg giver gerne en øl, sodavand eller cider til jer der dukker op og hepper på mig.. :D

Når alt mit sms noget kommer op og køre kan det være der kommer en kategori hvor i kan følge udviklingen af mit løb hvis dette kunne have interesse. Mit løb vil blive meget koncentreret fra nu af og jeg glæder mig..

Well.. vil løbe mig en tur.. Vi "ses"

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar