mandag den 13. maj 2013

Iform løbet..

Hej alle i skønne mennesker..

Så kom dagen igår for årets fedeste kvindeløb :D IFORM på Frederiksberg.. Jeg glæder mig som et lille barn hvert år, der er den fedeste stemning derinde og enormt mange smilende kvinder - det er en sand fornøjelse.
Jeg var derinde men min mor, min mors veninde og min veninde Helena (som jeg også løb BT halvmarathon sammen med) Desværre glemte vi at få taget et gruppe billede, hvilket irriterer mig grænseløst!!
Nårh men planen var at jeg skulle løbe 10K, men ved 4,5K begynder mit venstre knæ(knæ opereret) at stikke og gøre ondt og da jeg kun er 3 uger fra min idræts eksamen nu var jeg ikke villig til at løbe de 10K, så jeg løb i mål og stod tilbage om surmulede, for jeg havde det i benene men turde ikke tage chancen. Jeg får altid en vældigt overskud når jeg er derinde og løbe, det er top lækkert.

Så jeg løb 5K på 30.59
Efter løbet fik vi en lækker madkurv(sponsoreret af iform og levevis) og sad på en lille plet i solen og nød lidt frokost..

Var nogle af jer derinde og løbe??

-Hipfitnessmama

Ingen kommentarer:

Send en kommentar