lørdag den 6. oktober 2012

FY weekend.. :/

Øv øv øv øv...!!! Nu gik det lige så godt med ikke at spise fy ting..

Men men men men, så skulle jeg være alene med junior denne weekend, da manden er i Lalandia med jobbet..
Så denne weekend har DESVÆRRE stået på pizza (knægtens ønske) McDonalds og lidt slik :( jeg har vildt dårlig samvittighed, jeg er ked af det og har vildt ondt i maven.. (på den dårlige måde :P ) Herudover har jeg lavet is til næste weekend, der skal jeg holde fødselsdag - så her víl jeg jo gerne have lidt lækker mad..
Men udover min dårlige samvittighed der ÆDER mig op, skal i huske på at i gerne må forkæle jer selv lidt indimellem.

Ved dog nu at jeg skal i Lalandia i morgen, så må lige se om jeg ikke kan få svømmet lidt, så jeg kan tage toppen af den dårlige samvittighed. Og i næste uge håber jeg at være frisk igen så min træning kan få en skalde igen :) Det ville være TOP lækkert..

Well.. Til vi ses igen..

Anna-med-den-VILDT-dårlige-samvittighed-men-med-Mmm-i-mine-smagsløg :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar