tirsdag den 23. oktober 2012

Så blev målet sat..

Hej alle i skønne mennesker.

Jeg har nu siddet og planlagt min løbskalender for 2013 og puha et år jeg kaster mig ud i.

Jeg har besluttet mig for at kaste mig ud i noget af det mere ultimative næste år, jeg skal deltage i Århus challenge hvilket er ½ ironman, distancerne heri er: 1,9km svømning, 90km cykling og løb en halvmarathon.

Herunder kommer en liste med alle de løb jeg SATSER på at deltage (so far) og hvis datoerne ikke klasker sammen.. :)

- Århus challenge
- I form kvindeløbet - 10 km
- Støtbrysterne - 5 km
- Klinteløbet -5 eller 10 km (ved jeg ikke endnu)
- Cph halfmarathon (powerade)
- Eremitageløbet
- Københavns kvindeløb 10 km
- Gedser halvmarathon
Ses vi?? ;)

MEN MEN MEN.. For at dette kan blive en realitet, skal jeg bruge nogle sponsore da jeg får brug for massere af løbe og sportstøj, og gerne hjælp til nogle af deltager gebyrene..

Jeg kan tilbyde en potentiel sponsor:
- Omtale på min blog
- Tryk på alt mit sportstøj
- Masser af reklame idet jeg skal deltage i mange større løb, med mange deltagere og tilskuere

Så er du min sponsor eller har du ideer til hvor jeg kan søge, send mig da en mail på Hipfitnessmama@gmail.com

Herudover er det spændende nyt.. Jeg skal på mandag til København til et photoshoot med IFORM til en artikel jeg skal være med i. Her skulle min blog også gerne blive nævnt og hermed hyped en lille smule.. :)

Der kommer mere nyt senere..
Varme kram her i kulden
Anna

1 kommentar: