onsdag den 3. oktober 2012

Kommentar problemet løst :D

Hej alle.. Så har jeg fundet ud af hvordan man kan kommentere på min blog.. I skal klikke på den mulighed der hedder open-id.. Der kan i skrive et navn af eget valg.. :D Så nu håber jeg på at høre fra rigitg mange af jer.. Evt. skriv jeres navn (alias) alder, hvor i læser med fra og om i skal tabe jer og evt. hvor meget og hvad i gør for det..??

Ja det var mange ting, men vil rigtig gerne høre fra jer og vide lidt om jer også.
Herudover vil jeg høre om der er en af jer, der kunne have lyst til at dele jeres historie med alle de andre læsere, for at inspirere, motivere og give andre lyst til at tage den samme kamp op som jeg og mange andre er igang med.

I kan enten skrive den som en kommentar, eller skrive til mig på hipfitnessmama@gmail.com
eller i kan adde mig som ven på facebook under navnet hipfitnessmama profil.

Well.. håber at høre fra en del af jer nu, hvor problemet burde være løst..

Efterårs hilsner her fra sygesengen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar