torsdag den 25. oktober 2012

Mirakel plaster..

Jeg var igår ude ved Marianne og Paw fra klinik Hallandson i Eskildstrup på Falster, de havde noget plaster jeg skulle prøve, der skulle kunne fjerne smerter på stedet, booste din styrke, medvirke til at fjerne rynker eller hele sår hurtigere og ifølge dem skulle der ikke være noget ufarligt eller noget hokus pokus ved dem.. Min første reaktion var at skrige af grin.. Så lavede de nogle tests på mig for at se hvilke plastre jeg havde brug for og hvilken side der var positiv og hvilken der var negativ, og ja vi taler om min krop.. Men anyway, da Marianne byttede om på positiv og negativ via de plastre skete der noget i min krop, var pludselig ikke lige så stærk som jeg var inden plastrene eller da de sad rigtigt..  Og igen måtte jeg lige smide nakken tilbage og grine lidt, både fordi jeg synes det var syrealistisk og virkede lidt dumt at et plaster der ikke indeholder andet end vand, ilt og aminosyre kunne gøre så stor en forskel.. MEN MEN MEN.. Så fik jeg plaster på en øm skulder (som resultat af 4 timers spring gymnastik) da vi havde prøvet lidt forskellige positioner med det ene plaster havde jeg stort set ikke ondt. Herudover fik jeg nogle energi plastre på, så da jeg skulle cykle hjem (i modvind) virkede det ikke længere hårdt, da jeg var til træning igår aftes i 2 timer, havde jeg masser af energi og stortset ingen smerter, på trods af en times kettlecross og en times stram op.
Det jeg vil sige med disse plastre er at de på trods af tvivl faktisk virker, hertil skal det siges at der ikke er noget der kommer ind i huden og dermed er godkendt til sportsudøvere og er IKKE med på dopingslister. I kan læse meget mere om disse små mirakler på www.gopatch.dk eller hvis vi kan samle en mindre gruppe vil jeg gerne ligge hus til et home party hvor Marianne eller Paw kommer ud og fortæller og demonstrerer hvor stor power de små banditter har.. :D

De kan varmt anbefales herfra.. ;)
Til vi skrives ved igen, Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar