onsdag den 3. oktober 2012

Sygdom og sukkertræng..

FÅÅÅÅÅÅÅÅRCK.. (prøver at lære min søn at man ikke må bande, så jeg gør det lige på en anden måde ;)  )
Nårh men jeg er blevet MEGA snottet og forkølet.. :( Jeg har sindsygt ondt i min hals, snotten løber ud alle vegne :/ Det er så træls, da jeg ikke orker eller gider lave mad når jeg har det sådan her. Det er meget lettere at købe junk og bare stoppe hovedet med alt det sjove, og puh hvor jeg kæmper hårdt for ikke at overfalde alle slikafdelinger jeg kommer igennem lige pt.

Men med det sagt.. er der nogle af jer, der har en god kur, så jeg hurtigt kan komme på mine ben igen, da jeg pt. er en travl kvinde..!! Så har slet slet ikke tid til at være syg nu.. :(

Ang. sukkertræng har det generelt været sidt det sidste stykke tid, og har haft rigtig let ved at falde i eller finde undskydninger for at falde i.. Undskyldninger er der jo nok af, men når jeg er stresset virker det bare lettere at stoppe lidt junk i munden i stedet for noget sundt, det virker som et plaster på såret.. men i virkeligheden vokser det sår sig jo bare størrer og stærkere jo mere sukker jeg indtager, jeg kæmper lige nu for at finde viljen og styrken til at bekæmpe det sår..
Men kunne virkelig godt bruge et skulderklap med på vejen..

Mit humør ræser op og ned pt. der skal ingen ting til at få mig til at græde, jeg er så pisse stresset så jeg ikke aner hvor jeg skal begynde på alle mine hængepartier. Og det hele bliver bare forstærket af at være syg, har vildt meget selvmedlidenhed.. :P Men det skal nok gå det hele, skal bare lige over krisen..
Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar