mandag den 22. oktober 2012

Så skal den sgu have en skalde..

Hej alle..

Nu er der gået lidt tid, jeg har ikke fået trænet som jeg gerne ville grundet bryllup og så skulle jeg lige nyde min dejlige mand.. :D
MEN nu er jeg klar til at give den max gas igen.. :) Dog har jeg taget en del på igen da jeg INTET har lavet og ikke har spist godt, har bare haft travlt med at nyde..

Idag skal jeg prøve en slanke metode fra USA der hedder wrapping.. Det går mildest talt ud på at pakke sig selv ind i husfilmm og så have det på i min. 45 min.. Det skulle efter sigende give VILDT GODE resultater..??? Der kommer før og efter billeder af det, og selvfølgelig en anmeldelse.. Herdover vil jeg lige se om jeg ikke kan finde nogle gode adresser til opskrifter på wrapping ;)

Imorgen skulle der gerne komme mine mål på igen..

Anna

 
Lige lidt motivaion til øvelse derhjemme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar